מה הוא שיווק ממומן ולא ממומן?
עולם השיווק, הוא עולם מתפתח שיש בו תמיד כמה ענפים, אפשרויות וסוגי שיווק שונים שחשוב להכיר. שיווק ממומן, הוא שיווק שתשיגו באמצעות השקעת מימון. כך למשל, רשתות חברתיות שונות מציעות לכל דף ועסק לשלם כסף, ולקבל בתמורה הפצה יעילה של פוסטים ומודעות שלהם ברחבי הרשת החברתית. שיווק לא ממומן לעומת זאת, הוא סוג שיווק חינמי לחלוטין, שמאפשר בכמה פעולות שלכם, לשווק את העסק והדף שלכם ללא הוצאה כלכלית – כמו למשל באסטרטגיות של קידום בגוגל שהינן חינמיות וכדומה.
איך נדע איזה סוג שיווק עדיף עבורנו?
שיווק ממומן ולא ממומן פועלים בדרכים שונות לחלוטין, אך שונים ביעילותם. אין ספק ששיווק לא ממומן וקידום בגוגל, מעולים עבור המוניטין של העסק ומשקיעים גם העתיד הרחוק שלו – לעומת זאת שיווק ממומן, נוח לעתיד הקרוב ומאפשר לכם להגדיל את כמות הלקוחות באופן המידי.
לכן התשובה הנכונה היא לפעול בשילוב, וזו האסטרטגיה השיווקית שתמצאו גם בכל עסק ועסק בישראל. שיווק שמשלב הן שיווק ממומן והן שיווק שאינו ממומן, הוא הנוסחה שלכם לפרסם ולקדם את העסק בהווה ובעתיד יחדיו. מתוך הנחה זו, כל עסק יבחר האם להשקיע יותר בשיווק ממומן או לא ממומן, בהתאם להעדפות שלו.
רוצים לקרוא עוד >> vikush.co.il